چسب بتن پومکس ایران پومکس 8 کیلوگرمی به عنوان پرایمر برای کلیه ملات های تعمیری به خصوص روی دیوار و سقف کاربرد دارد، همچنین به عنوان ماده عمل آوری بر روی بتن تازه و بخش های تعمیر شده پاشیده می شود و از بروز ترک های ناشی از خشک شدن سطحی جلوگیری می نماید. بدیهی است این تاثیر زمانی مشهود است که ماده عمل آوری قبل از خشک شدن سطح پاشیده شود. برای تقویت و بهبود خواص چسب سرامیک پودری، چسب بتن پومکس ایران پومکس به عنوان مکمل به کار می رود. این محصول قابلیت استفاده در کارهای داخلی و بیرونی ساختمان را دارد.

توصیه مهم:در صورتی که سطح مورد نظر در معرض آب ورطوبت دائم قرار دارد ازچسب بتن پومکس ایران پومکس استفاده شود.

یک جزیی امولسیونی بر پایه رزین های پایه آبی می باشد. این محصول به گونه ای تولید شده است که به عنوان پیوند دهنده بتن و ملات های سیمانی مورد استفاده قرار گیرد.

چسب بتن پومکس 8 کیلوگرمی ، برای تقویت انواع مختلف چسب‌های پایه سیمانی از چسب بتن  استفاده می‌شود. این رزین تقویت کننده ملات، بر پایه رزین‌های امولسیونی، با قدرت چسبندگی، انعطاف پذیری و مقاوم در برابر آب و رطوبت برای کاشی کاری سنگ وسرامیک‌های بزرگ کاربرد دارد. از جمله مزایای چسب بتن پومکس ایران پومکس افزایش انعطاف، افزایش چسبندگی، افزایش مقاومت در برابر آب و رطوبت، افزایش مقاومت در برابر شوک‌های حرارتی و خاصیت آنتی باکتریال است.چسب بتن پومکس ایران پومکس  می ‌توانید از بازرگانی ایران پومکس تهیه کنید.

موارد کاربرد چسب بتن پومکس ایران پومکس 8 کیلوگرمی:

تهیه ملات و اندودهای آب بندی جهت
منابع آب و استخرهای شنا
زیر سازی جهت کفپوش
نماسازی و اجرای سطوح اکسپوز
تهیه ملات های چسبنده با ماسه و سیمان و خاک سنگ جهت نصب سرامیک و سنگ
تهیه بتونه سنگ جهت پر کردن تخلخل های سنگ پس ازنصب و یا در سنگبری‌ها
تهیه ملات چسبنده برای صافکاری سراسری سطح بتن بجای استفاده از توری‌های فلزی

Rate this page